lördag 7 maj 2011

Tuggar med tuggarna utanför tullarna i staden

Jag lixxåm ba åker buss med Gaybloggen, väntar på tuben med Gustav Skarsgård, frågar Agneta Sjödin ifall hon vill ha kvittot, shoppar galet med Paow och blir dödsfull med Afasi.  Men min stora fråga är....KISSIE VARFAN ÄR DU?!
 Jag börjar tro att hon inte finns Kai... :(

Min ipod är återfunnen btw! WOHO, den låg i vinterjackan och chillade. Det tragiska är nog ändå att jag valde att dra fram THE vinterjacket som jag trodde att jag hade dumpat för säsongen... naahnaah. Vädergudarna fakkar uuuuur

1 kommentar:

  1. shiiit! i göteborg finns också kändisar . jag gick förbi ingvar oldsberg och anders svensson på samma dag för någon vecka sedan! men missade båda :( inge ögonen med mig

    vad hände med att vinna en träff btw?

    /marshall

    SvaraRadera